Om Omsorg Akutten AS

Bemanning- og rekrutteringstjenester innen Barnevern, Helse og omsorg.

BPA

Våre verdier og vårt menneskesyn forplikter oss til en åpen, ærlig og etterrettelig praksis. Omsorg Akutten BPA jobber for å hjelpe deg til et best mulig verdig og innholdsrikt liv.

Vi jobber faglig, målrettet og strukturert for at du skal kunne prioritere livskvalitets og frihet til å leve det livet du ønsker.

Bemanning

Har du behov for å leie kvalifisert personell?

Vi leier ut miljøterapeuter, sosionomer, pedagoger, barnevernspedagoger, miljøarbeidere, vernepleiere og helsepersonell til korte og lange oppdrag i hele Norge. Gjennom at våre internt ansatte har fagkompetanse og personlig erfaring fra at et vidt spekter innen barnevern, helse- og omsorgsektoren forstår vi ansvaret vi har, og har kunnskap om de krav og forventinger som er forventet av våre ansatte. Vår visjon er å forsyne våre samarbeidspartnere med skreddersydd kompetanse og kvalitet. Vi har til enhver tid god tilgang på erfarne konsulenter med faglige spisskompetanse, og leverer derfor kvalifisert arbeidskraft på kort varsel. Omsorg akutten er opptatt av lovverk, arbeidsavtaler med forutsigbarhet og at ansatte skal føle seg sett. Ved å være en kunde en ansatt hos oss er du viktig da vi sammen kan bidra til faglige kompetente arbeidsplassen.

Er det behov med bemannning?

Omsorg akutten bistår med den arbeidskraften du mangler. Ved at vi har en stor portefølje kan du få den kompetansen til rett tid, sted og når du trenger det. Når du benytter deg av Omsorg akutten vil vi være arbeidsgiver, vi har det formelle ansvaret for den ansatte og er medarbeiderens nærmeste leder. Vi vil da ha alt ansvar i hele rekrutteringsprosessen, i forhold til oppfølgning av den ansatte og alle formaliteter vil da gå gjennom oss. Vårt mål er å kunne bidra der det er behov, frigjøre din tid i en travel hverdag og ha ansatte som styrker kompetansen på arbeidsplassen din.

Rekruttering

Hvordan jobber vi?

Definisjon av oppdraget og kundens behov: vi vil sammen med vår oppdragsgiver utforme en jobbanalyse og utvikle en kravspesifikasjon i forhold til den ønskende rette kandidaten. Deretter planlegger vi prosessen videre og utlyser stillingene i de kanalene som tiltrekker seg de riktige kandidatene.

Valg av kandidater og hånderting av kandidater:

vi har stort nettverk og vi kjenner det norske markedet innen helse- og omsorgsektoren og barnevern. Vi har god innsikt i hva som kreves hvis en skal arbeide innen helse og omsorg/Barnevern. Vi bruker aktivt Linkdin, Facebook, og andre sosiale medier for å nå ut til de rette kandidatene. Respekt for kandidater og oppdragsgivere er essensielt i vår arbeidsform. Vi jobber som en forlenget arm til våre oppdragsgivere og ønsker kun det beste for oppdragsgiveren og for kandidaten. Dialog og tilbakemeldinger vil skje fortløpende. Åpenhet til kunder og kandidater er viktig i vår arbeidsform.

Utvalg og referansesjekk:

Vi er grundige i vår utvelgelse av en kandidat. Intervjuer og referansesjekk er en naturlig del av vår prosess. Hvis ønskelig benytter vi sertifisert testverktøy der personlighets tester, ferdighet og evnetester blir benyttet.

Presentasjon av kandidater og oppdragsgiver:

Ut ifra kravspesifikasjon vil vi gå gjennom kandidatens CV, intervjuer og grundig bakgrunnssjekk kunne presentere en eller flere ønskende kandidater for kunden.

Oppfølgning etter ansettelse:

Vi er opptatt av den ansatte og kunden – vi vil derfor alltid være tilgjengelig for både oppdragsgiver og kandidaten etter at rekrutteringsprosessen er ferdig.

Saksbehandling

Innen saksbehandling kan vi bistå med tjenester det gis adgang til:

- Undersøkelser

- Hjelpetiltak

- Fosterhjem

- Fylkesnemndsaker- tilstedeværende vitne

Omsorg Akutten AS' valgte linker

Eier du bedriften?

Logg in
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 1
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 2
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 3
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 4
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 5
  • Omsorg Akutten AS Rekruttering, Oslo - 6